بسم ا... الرحمن الرحیم

سلام.

امیدوارم حالتون خوب باشه.

این غیبت چند ماهه ی من را ببخشید.من واقعا سرم شلوغ بود. ان شاءا... از این به بعد هر چند روز می نویسم.

در طول این مدت سوالهای زیادی از طریق Persianblog,blogsky پرسیده شده که حتما جواب میدهم.

یادش بخیر. سال پیش بود که وبلاگ پرشین بلاگ را باز کردم.

در طول این مدت اتفاقات بسیار زیادی افتاده که دیگر قدیمی شده اند و من تنها اشاره ای به آنها دارم.

امیدوارم موفق و موید باشید.

ایام محرم را به همه تسلیت میگویم. ان شاءا... آقا امام حسین همه ی مارا مورد لطف و محبت خویش قرار دهد.

آمین.

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی جعفری یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 02:20 ب.ظ

باسلا
از لطف شما در مورد نوشتن مطالب سودمند بالا تشکر می کنم امید وارم که خداوند توانا شما را در مسیر تعلیم و تعلم ثابت قدم بفرماید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد